neděle 14. února 2016

35 věcí o mně




Tak a je to tady. Zase mám svěřovací náladu. Tentokrát se zase něco málo dozvíte o mně. To jen pro představu, abyste věděli, že vám tady nepředkládá své názory na knihy nějaký blázen. A nebo jo? Posuďte sami. ;)





1. Jsem napůl Češka a napůl Slovenka. Tělem i duší. ;)
2. Mám slabost pro kočky. Máme doma tři: Toníčka, Sazi a Popelku.
3. Jsem pořádkumilovná. Nijak to nepřeháním jako moje mamka, ale poházené oblečení na zemi u mě v pokoji nenajdete.
4. Pokojové kytky jsou schopny přežít mou péči. Pouze ty odolnější.
5. Když přijdu domů a je špinavé nádobí, jdu ho umýt. Teda aspoň v 95% případů.
6. V McDonaldu si zásadně dávám velké Big Mac menu s colou light bez ledu a se sladkokyselou omáčkou. Ale v posledních dvou letech to střídám s fillet-o-fish. :)
7. Jednou jsem našla za obalem knížky z knihovny stovku.
8. Ve svých 10 letech jsem byla na přišívání uší a před pár lety mi můj tehdy ještě dětský doktor vytáhl z ucha zapomenutý steh. Prý se to stává... :D
9. Měla jsem zlomené obě dvě ruce, naštěstí ne najednou.
10. Už od narození mám křivý zadek. Přeberte si to jak chcete.
11. Jako roční dítě jsem prý do sebe kopla panáka vodky.
12. V zoologocké zahradě mě políbil slon. :P
13. Taktéž v ZOO jsem spadla z poníka, mám z toho trauma.
14. Kdysi jsem omdlévala při očkování a při odběrech krve. Naštěstí to období mám už za sebou.
15. Nikdy jsem neletěla letadlem a moje premiéra bude letos v létě do USA. Jsem zvědavá, jak to zvládnu.
16. Ujíždím na trailerech. Když se do nějakého zamiluju, jsem schopná se na něj kouknout i několikrát za den. :)
17. Zbožňuju filmy v angličtině. Moje mamka to nechápe, aspoň že táta jo.
18. Pěním, když někdo do titulek napíše úplně něco jiného, než dotyčný herec řekl.
19. Jsem vášnivá čtenářka. Knihomolka, chete-li. ;)
20. Chodím často na dlouhé procházky spojené s focením, ale jen na Slovensku, v Ústí mě to neláká.
21. Jednou budu lepší rodič než moji rodiče. Aspoň bych chtěla být.
22. Miluju knížky Harryho Pottera. Je to moje srdcová záležitost. <3
23. Líbí se mi staré pohádky od Walta Disneyho. Nejvíce Pocahontas. :)
24. Ráda poslouchám hudbu nahlas, ale jen když nejsou doma rodiče. Chudáci sousedi. ;)
25. Nesportuji. Nemám k tomu sklony. Ublížila bych si. Jsem od přírody na míčové hry nešikovná.
26. Ale ráda si občas zajdu do fitka na jumping nebo TRX.
27. Ve druhé třídě jsem měla monokla. :D
28. Koncem mého studia na gymplu se mi podařilo vytopit celou stoupačku a to bydlím v pátém patře. :D No, napouštěla jsem si vanu a nějak se mi to vypařilo z hlavy.

29. Mám velký nos a naučila jsem se s ním žít. Ale prý si to myslím jenom já.
30. Mám přirozeně vlnité vlasy a jak to tak bývá, až donedávna jsem toužila po rovných.
31. V první třídě jsem praštila jednoho kluka sádrou do nosu - tekla mu krev. ;)
32. Až do svých 23 let jsem nepila pivo, naučila jsem se to až v Brně.
33. Hodně dlouho jsem totiž pila jen červené s colou a nebo frisco. Teď si raději dám sklenku bílého, cider Kingswood nebo to již zmíněné pivo. ;)
34. Plavat jsem se nenaučila v bazéně, ale až v moři.
35. A taky hrozně ráda peču! :)

Domča četbou povinná

1 komentář: