středa 1. června 2016

Knihy mojí mamky



Už delší dobu jsem přemýšlela nad tím, že vám odhalím, jak vypadá mamčina knihovna. Konečně jsem se k tomu tedy odhodlala... :)

***





Moje mamka si své knihy vystavuje různě po obývacím pokoji...
Můžete si všimnout, že je esteticky založená. Knihy jí k sobě musí ladit a stejně tak se to musí hodit i k tapetě a vůbec celkově k designu našeho obýváku... ;)
Některé knihy z její sbírky jsem už četla, ale většinu ještě ne. Nicméně se na ně těším... :)
A teď už tedy její slíbená "klasická" knihovna... :)
Je velice praktická, knížek se tam vejde opravdu hodně. Za těmi růžovými nahoře má dokonce ještě druhou řadu. :D A nakonec ještě detailní záběr...
Mamka je podobná milovnice knih jako já, takže za chvíli už nebude mít na poličkách tolik volného místa, jako má teď. :D
P.S.: Někdy příště vám ukážu, jakou poličku na knihy má moje ségra. ;)

Domča četbou povinná

7 komentářů:

  1. Ty jo, to je moc hezký způsob, jak vystavit knihy. Já jsem spíš klasik, takže to mám srovnané v knihovně jak vojáky (a na okně), ale toto se mi moc líbí. Zkusím to taky trochu aranžovat. Díky za inspiraci :)
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v někom vzbuzuji zápal kreativity... ;)

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie a krásné knihy. Tedy některé dokážu vážně ocenit, například krásnou katastrofu, Bratrstvo černé dýky a podobné. Greye jsem měla půjčeného a nezapůsobil na mě nijak dobře. Tvoje mamka má moc fajn knižní styl, takový odpočinkový je vždy bezva. :o) Moje mamka dává přednost psychologickým a historickým románům, ale nepohrdne ani romantikou a láskou v podobě B. Small. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Greye jsem ještě nečetla, i když celou šedivou trilogii mám přečtenou. :D Krásnou katastrofu taky ještě ne, i když mě do ní mamka s tetou pořád přemlouvají. :D A přesně, když mám chuť na něco odpočinkového, tak si jdu vybrat k mamce, pokud nemám nic vhodného mezi svými knihami. ;)

      Vymazat
  3. Má zajímavé tituly. A je to opravdu nádherně naaranžované :)

    OdpovědětVymazat