pátek 1. července 2016

Knižní přírůstky - ČERVEN



Měsíc s měsícem se sešel a já tu mám znovu článek o tom, jaké knihy mi za červen přibyly do mé sbírky.






Tento měsíc se mi knihovna rozrostla celkem o pět kousků, z toho tři jsou recenzní výtisky. Koupila jsem si pouze Dceru a Tmu. Tmu jsem dokonce už stihla přečíst a můžete se rovnou podívat na recenzi. Dva recenzní výtisky mi poskytlo nakladatelství Mladá fronta (Spi sladce a Láska jako z filmu). Ten třetí mi dorazil akorát včera, poslední den v měsíci. Jedná se o Dokonalého cizince, kterého mi zaslalo internetové knihkupectví Martinus.cz a už jsem se do něj rovnou i začetla. Během dneška nebo než zítra odletím ho musím stihnout přečíst. Držte palce, ať se mi to podaří. ;)
Domča četbou povinná

8 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky, zvláště tma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tma byla naprosto skvělá a recenzi na ni už mám na blogu. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné knihy! Snad se ti budou dobře číst :) Hlavně na Tmu jsme moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku jsem zapomněla zmínit, že na Tmu už mám recenzi na blogu, můžeš se mrknout ;)

      Vymazat
  3. Skvělé knihy! Těším se na tvou recenzi na knihu Láska jako z filmu, jsem zvědavá, co na ni říkáš..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K té se bohužel dostanu až se vrátím z USA, knížky jsem si bohužel nezabalila žádné, jen ty do čtečky. :)

      Vymazat