neděle 30. dubna 2017

Knižní přírůstky - DUBEN



Až jsem sama překvapená, kolik knížek mi přibylo do knihovny během dubna... :D






Tentokrát jsem knihy nafotila nadvakrát, protože osm knih je na jednu fotku trochu moc. Jako první v pořadí tu mám vzácný úlovek v podobě Zloby od Chrise Cartera, takže mi už zbývá jen jedna jeho kniha, aby byla má sbírka kompletní. Ta modrá, co tak pronikavě září, je Odvrácená tvář lásky od Colleen Hoover, kterou se mi podařilo vyhrát v soutěži s nakladatelstvím YOLI.
Dvě knihy uprostřed na následující fotce jsem získala v recenzním konkurzu od nakladatelství Omega. Na obě knihy si už můžete přečíst recenze na mém blogu. Medová smrt se bude líbit všem ženám i dívkám, a ani nemusíte být expert na dějepis. Nejchladnější dívka ve Městě chladu je zase pro všechny milovníky upírů. ;)
Knihu Noční lov od Roberta Bryndzy mi věnovalo knihkupectví Martinus.cz jako recenzní výtisk. Mám ji právě rozečtenou a brzy se můžete těšit na recenzi. A celou sérii Pátá vlna jsem si koupila za zvýhodněné ceny od nakladatelství Baronet. Po velikonočních svátcích měli výrazné slevy a vše mě i s poštovným vyšlo celkem na 570 Kč.
Nedivte se prosím, že mi na první a poslední fotce chybí jedna kniha. Ano, správně jich vidíte jen sedm a já v článku píši, že mi jich přibylo osm. Medovou smrt jsem totiž nechala doma v Ústí, když jsem ji tam o Velikonocích dočetla.
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. velice dobry vyber knih :-) vetsinu z nich uz mam za sebou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám za sebou vlastně Pátou vlnu, Nejchladnější dívku, Medovou smrt a právě teď čtu Noční lov. :)

      Vymazat
  2. Trilogie Pátá vlna má skvělý pevní díl, ale pak se to bohužel postupně zhoršuje. Knihy vypadají skvěle. Pěkný výběr. Odvrácená tvář lásky je prima odpočinkovka a Nejchladnější dívku jsem si pořádně užila. Přeji příjemné počtení zbývajících krásek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem tedy zvědavá, co se z Páté vlny nakonec vyvrbí. :)

      Vymazat
  3. Pěkné kousky :) Já právě čtu Nejchladnější dívku :)

    OdpovědětVymazat