středa 12. dubna 2017

Unboxing (#32)

Po roce další recenzní výtisky od Omegy. ;)






Celkem velká taška tentokrát...
Obsahující dvě knihy... jsou to knižní novinky, tak hádejte. :)
A tady jsou...
Medovou smrt od Hanni Münzer mám právě rozečtenou, tak se už brzy můžete těšit na recenzi. A ihned po dočtení se pustím do Nejchladnější dívky ve Městě chladu od Holly Black. O této autorce jsem už mnohé slyšela, ale ještě žádnou její knihu nečetla, tak jsem zvědavá. Knihy jsem získala na základě recenzního konkurzu. Termín na napsání recenzí je zabijácký a celkem dlouho trvalo, než mi je v Brně na prodejně připravili k vyzvednutí. Nicméně už na tom pracuji.
Domča četbou povinná

10 komentářů:

  1. Taky mám dnes termín na Dívku a ještě ji ani nemám v ruce :D tuším, že termín nestihnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, dobrý. :D Jsem ráda, že nejsem sama. Dívku sice mám taky, ale myslím, že dnes stihnu tak akorát dočíst a zrecenzovat Medovou smrt a budu ráda. ;)

      Vymazat
  2. Na upíry nejsem, ale Medovou smrt bych taky brala.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě o upírech už dlouho nic nečetla, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  3. Medovou smrt neznám, ale to by asi nebyla kniha pro mě. Ovšem Nejchladnější dívka... <3 Tu už mám za sebou a super. Dneska jsem vydávala recenzi a rozhodně pozitivní. Užij si čtení. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám problém se stihnutím termínu.. no nevadí :D Vzala jsem to přesně obráceně, Medovou smrt si nechám jako druhou a Nejchladnější dívku mám právě rozečtenou :) Jsem zvědavá jak se ti budou obě líbit :) Měj se hezky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se radši zeptala, kterou z knih si přejí zrecenzovat jako první a řekli mi, že Medovou smrt... takže tak. :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné nové kousky :) Nejchladnější dívku plánovala Omega vydat už před rokem, od té doby na ní pořád čekám :D Tak snad bude stát opravdu za to :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat