sobota 15. dubna 2017

Unboxing (#34)

Copak mi to přišlo za balíček?






Tentokrát mě bohužel nečekala obvyklá krabice oblepená lepicí páskou, ale balíček...
Na 100% je to kniha... :D
První náhled...
A konečně je to tady...
... Noční lov od Roberta Bryndzy - pokračování Dívky v ledu. Už se na další případ detektiv šéfinspektora Eriky Fosterové moc těším. :)
A jak už bývá zvykem, milí Martinusáci mi v balíčku zanechali krátký vzkaz. Tímto bych chtěla poděkovat internetovému knihkupectví Martinus.cz za poskytnutí recenzního výtisku. :)
Domča četbou povinná

4 komentáře:

  1. Jé to je hezké. Takové vzkazy by se mi taky líbily :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Noční lov už mám za sebou a líbil se mi, možná o malinko více než Dívka v ledu. A vzkaz u knihy musí určitě potěšit, je to takové osobnější :-)
    Přeju hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat