úterý 25. dubna 2017

Unboxing (#35)


Po delší době jsem si objednala knížky z internetu a poprvé přímo od nakladatelství Baronet. A dokonce hned celou sérii. ;)





Knihy dorazily úhledně zabalené v malé skladné krabičce...
Celkem mi dělalo potíže tu krabici rozbalit a otevřít. Zalepená byla opravdu svědomitě a také byla vycpaná bublinkovou pěnou na ochranu knih.
První náhled...
A tady už můžete vidět hřbety knih... Jistě tuto sérii znáte, možná jste i viděli film. :)
První díl z této série, Pátou vlnu, jsem četla loni v létě a srovnání knihy a filmu si můžete přečíst zde. Musím říct, že na pokračování se celkem i těším, tak doufám, že nebudu zklamaná. Obzvlášť, když jsem si celou sérii koupila.
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. doufam, ze se ti bude serie libit, ja byla nejvic spokojena asi s prvnim dilem... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda serii miluji a tesim se az si ji prectu zase, tak at se libi. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuto sérii jsem si nedávno pořídila také. První díl opravdu úžasný, zhltla jsem ho. Druhý díl... poslední polovina méně akční a spíše mě to nudilo a natolik odradilo, že třetí díl jsem rozečetla a skončila na začátku. Nemám chuť ji dočítat, i když bych ráda... Takže to nechám nějak vyplynout a snad se k ní vrátím. :o/ Jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě. Každý to vidí jinak, tak snad to na tebe zapůsobí líp. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nebudu také zklamaná. Alespoň ne moc. ;)

      Vymazat