čtvrtek 12. října 2017

Unboxing (#43)



Po nějaké době tu mám tradiční unboxing...





Na poště mě po dlouhé době čekal balíček od nakladatelství Slovart. Byl velice úzký... 
Menší nakouknutí dovnitř...
A tady to už je... V balíčku na mě čekaly dvě knihy - motivační diář A Cup of Style na rok 2018 a další kniha Moje sestra žije na krbové římse z edice #Booklab nakladatelství Slovart.
Co se mi na první pohled na knize líbilo nejvíc, byl potisk z boku na stránkách - tlapičky pro Tlapákovou. ;)
Ale jaké bylo mé překvapení, když jsem našla třetí dáreček! Další plátěná taška a ta mi vždy udělá velkou radost. Jejich sbírka se mi začíná rozrůstat. :)
Na závěr bych jen snad dodala, že nakladatelství Slovart moc dobře ví, jak své blogery potěšit. Tímto bych jim ráda velmi poděkovala za zaslání recenzního výtisku. :)
Domča četbou povinná

3 komentáře:

  1. Oukej! Moje sestra žije na krbové římse potřebuju! :D Protože prostě kočka a ťapičky, to je tak, když obálka prostě prodává, je nádherná! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já ti tu spolupráci závidím :-D

    OdpovědětVymazat