neděle 5. listopadu 2017

Měsíční shrnutí - ŘÍJEN


Měsíc s měsícem se zase sešel a já tu pro vás mám shrnutí, co mi během října přibylo do knihovny.






Tentokrát to jsou čtyři knihy. Někdo z vás už možná tuší, co za knihu je ta s tlapičkami...
Tak ta s těmi tapičkami je Moje sestra žije na krbové římse z edice #Booklab od nakladatelství Slovart. Tu mám jako jedinou zatím zrecenzovanou a můj názor na ni si můžete najít v sekci recenze, které by nebylo bez zaslání recenzního výtisku, a za to Slovartu ještě jednou děkuji.
Jediná další přečtená kniha z této hromádky je Sny andělů a chimér od Laini Taylor. Je to třetí a závěrečný díl mé oblíbené série a musím říct, že jsem byla překvapená, že kniha vyšla i v češtině, jelikož poslední zprávy, které jsem měla byly takové, že nakladatelství vydání této série zrušilo. Právě čtu Oprawme se od Stanislava Skřičky a je to má první kniha o zdravé stravě. Co se v ní dozvídám mne nepřestává udivovat. Děkuji e-shopu Megaknihy.cz za poskytnutí recenzního výtisku. A úplně naspodu je Jak se točí Cizinka - oficiální průvodce první a druhou sérií. Nakladatelství Omega mi udělalo ohromnou radost, když mi knihu zaslalo, i když jsem prošvihla deadline recenzního konkurzu. O tom, jak byl balíček Českou poštou málem odeslán zpět, jsem již psala v Unboxingu (#46). Byla to kovbojka a na knihu se jako fanoušek Cizinky velice těším.
Domča četbou povinná

2 komentáře:

  1. krasne, hlavne pruvodce, urcite budes nadsena, pokud jsi velky fanda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vím už teď, že se mi Cizinka bude líbit. :) Jinak koukám až teď, že mám všechny knihy nějak laděné do modra. :D

      Vymazat