pátek 10. listopadu 2017

Unboxing (#48)



Tentokrát trochu netradiční unboxing. Ptáte se proč? To se dozvíte uvnitř článku.





Netradiční je kvůli lokalitě. Tentokrát  jsem to nemohla vydržet a balíček rozbalovala už v práci.
A můj oblíbený zip...
Jistě není žádná mýlka o tom, co je to za bichli...
Správně... je to Mořeplavec od Diany Gabaldon. Opravdu mě překvapilo zpracování od nakladatelství Omega, jelikož jsem nikdy nenahlížela dovnitř, jelikož už mám knihy doma v původním vydání. Ani nevím, co mně to vlastně napadlo se zúčastnit recenzního konkurzu. Vlastně vím! To byla ta nádherná obálka... Teď mě akorát mrzí, že nemám doma i nová vydání předchozích dvou dílů. Že bych si o ně napsala Ježíškovi?
Tímto bych chtěla nakladatelství Omega poděkovat za poskytnutí recenzního výtisku.
Domča četbou povinná

8 komentářů:

  1. Jeee, už si musím taky koupit 😁💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si budu muset dokoupit ty předchozí díly... :D

      Vymazat
  2. Taky už na ni netrpělivě čekám. Doufám, že dorazí příští týden :)

    OdpovědětVymazat
  3. *Tiše závidí* Já se ještě nedostala k tomu, abych dočetla druhý díl, takže jsem si o třetí bohužel nenapsala. Každopádně ti přeji ať se ti třetí díl Cizinky líbí. A budu se těšit na recenzi. :))

    OdpovědětVymazat