pátek 6. dubna 2018

Měsíční shrnutí - BŘEZEN



Měsíc s měsícem se zase sešel a tak je čas na nějaké to shrnutí, ne?







Při focení knih pro tento článek jsem zjistila, že jsem to minulý měsíc pěkně flákala s unboxingovými články, jelikož mi jich dost chybělo, jak jsem zjistila. :D
Celkem mi přibylo 8 knížek a já vás ještě budu chvilku napínat...
Tak a tady jsou... Z této vcelku slušné hromádky jsou jen tři recenzní výtisky, zbytek jsem si koupila. Už zase nakupuji knihy rychleji, než je stíhá číst... ach jo, jsem nepoučitelná. :D
Dva recenzní výtisky od nakladatelství Slovart - V pasti času a Neuvěříte, co se stalo potom - a jeden recenzní výtisk od nakladatelství Omega - První život (na to jsem velmi zvědavá). Rudou volavku jsem koupila kvůli #soutezjostova v Knihy Dobrovský a už jsem dokonce i viděla film, který se mi moc líbil. Polibek v New Yorku mám zase do 2018 na Databázi knih. A pak už zbývají knihy, kterými jsem si prostě jen dělala radost (tím však nechci říct, že by mi ty ostatní radost nedělaly). :D A to je Noc od Bernarda Miniera (na tu jsem dlouho čekala), pak jsem náhodou objevila knihu Jeden za druhým, což je poslední kniha do sbírky Chrise Cartera, co mi chyběla, takže už ji mám komplet. A nakonec Dívka na sněhu, která mě zaujala hlavně lokalitou, kde se děj odehrává, a to v Coloradu. A taky mám ráda thrillery, tak snad nebudu zklamaná.
A co vy, už jste četli některou z těchto knih?
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. Polibek v New Yorku se mi hodně líbil. Bylo to moc milé čtení . :)
    Jinak jsem tedy žádnou ze zmíněných knih nečetla. Ale o knize "První život" jsem četla a ta mě hodně zaujala, budu se tedy těšit na tvou recenzi:)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, od toho Polibku v NY čekám oddechové, milé čtení. :)

      Vymazat
  2. Žádnou z knih jsem nečetla, ale Polibek v New Yorku a První život mě hodně lákají. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, že si u Polibku v NY užiju dávku nostalgie, jelikož jsem tam sama před dvěmi lety byla. :)

      Vymazat
  3. Pěkná hromádka. Mě by asi zajímalo V pasti času... :-)

    OdpovědětVymazat