čtvrtek 3. března 2016

Knižní šifra 2


Rok se s rokem sešel a máme tu zase Knižní šifru, na kterou se těší všichni praví knihomolové. :) Tuto soutěž, stejně jako minulý rok, pořádá knihkupectví Martinus.


***



Měsíc březen je měsícem knih, tak je potřeba to pořádně oslavit. A jakým lepším způsobem, než zúčastněním se soutěže? V průběhu celého března se bude postupně každý den odkrývat vždy pouze část obrázku. V těchto obrázcích jsou zakódované různé knihy, na které si vzpomenete. Od klasiky až po současné bestsellery. :)
V Knižní šifře 2 můžete zase vyhrát až 128 knih. Stačí se zaregistrovat a začít hádat. V obraze je ukryto celkem 64 knih. Pokud si však v průběhu března cokoliv koupíte v knihkupectví Martinus.cz, tak se vám možná výhra zdvojnásobí a k balíčku vám budou přibaleny antistresové omalovánky v podobě plakátu komplet celého obrazu Knižní šifry 2 ve formátu A2. A to už stojí za to. :)
Loni na podzim jsem si udělala takový menší výlet do Bratislavy a navštívila kamennou prodejnu knihkupectví Martinus. Na celé jedné dvoupatrové zdi tam měli namalovanou Knižní šifru 1 (můžete vidět na obrázku). Nedokážete si představit, jaké bylo mé nadšení, jelikož jsem se soutěže účastnila už před rokem. Tehdy se na mě štěstí ale bohužel neusmálo, tak třeba letos... ;)


Samozřejmě se i zde, jako při každé jiné hře, nabízejí různé strategie. Jelikož v této soutěži vyhrávají pouze určitá pořadí (viz úplná pravidla), tak je možné polemizovat, zda hádat rovnou, nebo spíše počkat. Ale ve výsledku je to stejně celé o tom, zda vám bude štěstěna nakloněna či nikoliv. :)




A jak jste na tom vy? Já už mám vše... nevydržela jsem. :D





Domča četbou povinná

Žádné komentáře:

Okomentovat