pátek 4. března 2016

Unboxing (#4)




A máme tu další unboxing. Tentokrát je to spíše takový "unbagging". ;) S knihkupectvím Neoluxor jsem se zúčastnila soutěže a konečně se mi podařilo vyhrát. Konečně to jednou vyšlo, když se účastním téměř každé jejich soutěže... :)





Jak je vidět, "unbagging" je to proto, protože to mám v igelitce... :)
Copak se to tam skrývá?
Chvilka napětí... Pozná to už někdo?
A copak ukrývá tajemná obálka?
Dva lístky do CINESTAR na film dle vlastního výběru s platností do konce března. Jen je škoda, že je nemám kde využít. U nás doma v Ústí nad Labem Cinestar není a ani v Brně, kde studuji. Smůlička no... :D
A co knížka?
Je to Brooklyn! :)
Film s krásnou Saoirse Ronan jsem sice už viděla, ale na přečtení knihy se taky těším. Musím říct, že Saoirse se mi od malička vůbec nelíbila, ale roste nám do krásy a v tomto filmu byla nejkrásnější, jakou jsem ji kdy viděla. Navíc zde předvedla svůj rodný irský přízvuk a zelená je zkrátka její barva. ;)
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. Taky se účastním každé soutěže, zatím jsem vyhrála jen lístky do kina - já od nich chci taky vyhrát nějakou knížku! :) Tak snad se někdy zadaří i mně... gratuluji ti a ať se kniha líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k výhře :) Škoda, že nemůžeš využít lístky. Ale knížka vypadá hodně dobře :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, je to dost velká škoda, ale z knížky mám radost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bych požádat o recenzi na tuhle knížku? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se do ní pustím tedy rovnou, dneska jsem zrovna jednu knížku dočetla. :)

      Vymazat