pátek 21. dubna 2017

Kvíz, u kterého se mi vařily mozkové závity



Také patříte k velkým fanouškům Harryho Pottera stejně jako já? Pak si myslím, že vás tento článek bude zajímat... :)









Jednoho krásného dne na mne na facebooku vyskočila událost "Kinomaraton Harryho Pottera". Než jsem se rozhoupala k tomu, že si koupím vstupenky, už byly všechny vyprodané. Jaké bylo mé zklamání!!! Ale o pár dní později, kino Art, které tuto akci pořádá, zveřejnilo příspěvek o tom, že pořádají soutěž o dalších 34 lístků. Jediné, co jste pro to museli udělat, bylo správně odpovědět na pár otázek...


Říkala jsem si, jak to bude jednoduché... Větší fanynku této knižní série byste nenašli. Ani nedokážu spočítat, kolikrát jsem jednotlivé knihy četla. Kvíz byl na internetu zveřejněný 24 hodin. Zde nešlo o rychlost, ale museli jste mít co nejvíce správných odpovědí. Tak jsme si k tomu se ségrou sedly hned, jakmile byl kvíz zveřejněn. Musím říct, že otázky byly opravdu zapeklité. Podívejte si na některé z nich, co mi uvízly v paměti:

1) Kdo si jako úplně první v celé sérii vyžádal nápoj?
2) Kdo jako úplně poslední v sérii něco snědl?
3) Kolikrát za celou sérii Nebelvír vyhrál famfrpál a kolikrát bez Harryho (když byl indisponován)?
4) Kdo/co udělal Hermioně monokl?
5) Kde rostly mudlům druhé hlavy?
6) Z čeho byla složená pravá ruka Petera Pettigrewa?
7) V kolika knihách se vyskytoval Dobby?

A takových otázek bylo v kvízu celkem dvacet. Po dvou hodinách jsme kvíz konečně vyplnily a odeslaly. Docela jsme si věřily, že lístky vyhrajeme. Jenže pak se na facebooku rozpoutala diskuze o tom, jaké měly být správné odpovědi. A tehdy nás začala popadat paranoia... Zjistily jsme, že máme 2 otázky ze 20 špatně, tak jsme ten kvíz ještě pro jistotu nechaly vyplnit ještě někoho třetího. Jenže i tak jsme nedosáhly plného počtu bodů, protože jsme se nechaly nachytat na otázce o ruce Petera Pettigrewa. Samozřejmě první, co nás napadlo, byla ta jeho stříbrná ruka, co mu přičaroval Voldemort. Jenže to byla jeho levá ruka, pravá ruka mu zůstala z masa a kostí. :D No nic... takže jsme netrpělivě očekávaly výsledky... až mi konečně dorazila "soví pošta".


Kvízu se zúčastnilo celkem něco málo přes 1000 fanoušků Harryho Pottera a jen jeden měl všech 20 otázek zodpovězených správně. Já se ségrou jsme se i s našimi dvěma chybami mezi vítěze vešly. Určitě si umíte představit, jakou jsme měly radost. Každá jsme vyhrály dva lístky a jelikož se kino maraton koná již zítra, už se velmi těším. Program začíná v sobotu v 9:00 ráno a končí v neděli v 6:30 ráno (takže ani o víkendu se nevyspím, ale HP mi za to rozhodně stojí). Už si plánuji svůj stylový outfit a také, co si sbalím s sebou jako svačinku. Mezi promítáním filmů nás čeká i nějaký doprovodný program, tak jsem opravdu zvědavá, co si pro nás kino Art připravilo. Zde se můžete pro zajímavost kouknout na harmonogram:

8:30 – 9:00: Registrace, zařazování do kolejí
9:00 – Slavnostní zahájení
9:15 – Harry Potter a Kámen mudrců
11:47 – Harry Potter a Tajemná komnata
14:28 – Pauza na oběd / fotokoutek
15:13 – Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
17:34 – Harry Potter a Ohnivý pohár
20:11 – Pauza na večeři / kvíz o ceny / fotokoutek
21:11 – Harry Potter a Fénixův řád
23:29 – Vyhlášení výsledků kvízu
23:39 – Harry Potter a Princ dvojí krve
2:06 – Harry Potter a Relikvie smrti část 1
4:26 – Harry Potter a Relikvie smrti část 2
6:31 – Rozloučení, vyhlášení školního poháru



P.S.: Až dospím spánkový deficit, můžete jistojistě očekávat reportáž přímo z maratonu. :)



Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. Zábava na každém kroku! Tak si to užijte!

    OdpovědětVymazat
  2. tak peknou zabavu, ja bych takovy maraton nezvladla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J8 myslím, že minimálně jeden film prosím, ne-li více. :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To opravdu bylo. Reportáž z maratonu si můžeš přečíst v rubrice O mně. :)

      Vymazat