neděle 22. října 2017

Unboxing (#44)



Včera jsem se vydala s mamkou do Takka a tak nějak jsme skončily i v knihkupectví... :D





Mamka se mi náhodou zmínila, že prý četla, že má konečně vyjít třetí díl jedné naší oblíbené série, o které jsem si myslela, že se její vydání zrušilo.
Tak jsem se koukla na internet a kniha opravdu vyšla! O tom jsem neměla ani ponětí...
Tak co, má někdo z vás tušení, co by to mohlo být za knihu?
A je to kniha Sny andělů a chimér od Laini Taylor. Třetí díl série, na kterou jsem natrefila náhodou v knihovně. Poté, co jsem se překousala zvláštním začátkem jsem se od knihy nemohla odtrhnout. Proto když jsem se dočetla, že vydání série už nedokončí, tak jsem byla velice zklamaná. Jsem ráda, že si to nakonec nakladatelství rozmyslelo. A co vy? Také patříte k fanouškům série stejně jako já? :)
Domča četbou povinná

4 komentáře:

  1. O téhle sérii jsem ještě neslyšela, musím se na ni podívat!:)
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
  2. Je super. Jednou si ji budu muset v klidu přečíst celou znovu, abych měla veškeré souvislosti. :)

    OdpovědětVymazat