neděle 29. října 2017

Unboxing (#45)


Po dlouhé době mi přišel balíček od e-shopu Megaknihy.cz :)






To mi takhle jednou přišel email s mimořádnou nabídkou od týmu Megaknihy.cz, zda bych neměla zájem zrecenzovat konkrétní knihu...
Nejprve jsem myslela, že ne, ale po přečtení anotace a ohlasech čtenářů jsem změnila názor.
A tady je už první náhled na knihu...
A je to kniha od Stanislava Skřičky s názvem Oprawme se. Ještě nikdy jsem nečetla žádnou knihu o zdravé výživě či biochemických procesech v lidském těle, takže jsem opravdu zvědavá. Zatím jsem četla jen pozitivní ohlasy, tak snad kniha nezklame.
Hlavně kniha má nádhernou obálku a dostala jsme k ní i úžasnou záložku. :)
Tímto bych chtěla poděkovat týmu Megaknihy.cz za poskytnutí recenzního výtisku.
Domča četbou povinná

5 komentářů:

  1. Taky mi přišla tato kniha :-) A stejně jako ty jsem chvíli uvažovala, zda do ní jít či nikoliv. Ale uvnitř je nádherně zpracovaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem již četla a ve středu na ni vyjde recenze:) Připrav si tužku a papír, protože se dozvíš tolik nového, že nemáš šanci si vše zapamatovat!:D
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj komentář mě nesmírně potěšil. Na začátku pracovního týdne je to potřeba. :)

    OdpovědětVymazat