neděle 19. listopadu 2017

Unboxing (#49)


Myslíte, že toto bude můj poslední předvánoční unboxing? 






Po nějaké době se mi podařilo obnovit spolupráci s internetovým knihkupectvím Martinus.cz. Copak mi v tomto balíčku asi zaslali?
První natrhnutí...
...odhalení barvy obálky. Copak to asi je za knihu? někteří z vás už možná tuší.
A je to novinka od české autorky Jakuby Katalpy - Doupě.
První co musím uznat je, že kniha má opravdu nádhernou obálku a nakladatelství HOST si na ní opravdu nechalo záležet. Jelikož toto bude moje první setkání se současnou českou literaturou, tak jsem na knihu velice zvědavá.
A samozřejmě nechybí ani vzkaz od milých Martinusáků. Tímto bych jim chtěla poděkovat za zaslání recenzního výtisku.
Domča četbou povinná

3 komentáře:

  1. Knížka vypadá opravdu nádherně. :o ♥ Budu se těšit na recenzi. Já se ze současné české literatury snažím jednou za čas něco přečíst. Zatím nejlepší mi přišla Krvavá Mary a Krycí jméno E219 taky nebyla vůbec špatná. Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, ty knížky vůbec neznám, tak díky za tip. ;)

      Vymazat