středa 13. prosince 2017

Měsíční shrnutí - LISTOPAD



Měsíc s měsícem se zase sešel a já tu pro vás mám knižní přírůstky za listopad, tentokrát trochu se zpožděním, ale přece...




Tentokrát to všechno byly recenzní výtisky, takže moje peněženka neutrpěla... Uhádnete, co se pod některými kousky skrývá za tituly?
Nebudu vás dlouho napínat, zde to máte...
A co z toho už mám přečteno? V první řadě Mořeplavce od Diany Gabaldon - mé hodnocení knihy si můžete přečíst v rubrice recenze. Pak mám také přečtené i Doupě, ale ještě jsem se kvůli pracovním a jiným povinnostem bohužel nedostala k napsání recenze. Milí Martinusáci, v blízké době to určitě bude... ;) A zbývající knihy jsou obě dvě od nakladatelství Slovart. Grafitové děvče mám právě rozečtené, tak snad ho brzy dočtu, teď jsem vážně s časem na štíru (kvůli nové práci a blížícím se Vánocům). Ale polepším se. :)
A co vy? Už jste nějakou z těchto knih četli? Jak se vám líbily?
Domča četbou povinná

4 komentáře:

  1. Uhodla jsem jen Mořeplavce :) A Dcera krále močálů mě taky hodně láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mořeplavec je hrozná bichle s typickou barvou, ten jde dobře poznat. ;)

      Vymazat
  2. Taky mi konecne dorazil Moreplavec :-D Krasne knihy, uzij si je :-)

    OdpovědětVymazat