pátek 22. prosince 2017

Unboxing (#51)



Mám tu pro vás unboxing neočekávaného předvánočního balíčku od nakladatelství Slovart.






Včera mi nečekaně přišla zpráva od DPD, že mi budou doručovat balíček. Nemluvě o tom, že jsem musela kurýra nahánět po městě, abych zásilku vůbec dostala, ale to už je jiná story...
Balíček jsem nakonec obdržela a rozbalovala ho v práci. Ale tentokrát už v nové práci než posledně. :)
A zase můj oblíbený zip...
Tuší někdo co je to za knihu? Musím se přiznat, že jsem o této knize dříve neslyšela. Kniha Jízda je inspirována světem Doctora Who a je napsána na náměty seriálu Class. Takže už je jasné, na co se budu muset v nejbližší době podívat. :)
Velice mě potěšilo vánoční přání, které bylo v balíčku přiloženo spolu s vánoční čokoládou.

Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Slovart za poskytnutí recenzního výtisku Jízda.
Domča četbou povinná

2 komentáře: