neděle 31. prosince 2017

"Před" vánoční nadílka



Jelikož jsem věděla, že mi Ježíšek letos nepřinese žádné knížky, musela jsem vzít záležitosti do vlastních rukou...





A ještě chvilku vás budu napínat, co jsem si koupila. Uhádne to někdo třeba podle šířky knih?
Tak a tady už můžete vidět, čím jsem si knihovničku doplnila. Musela jsem si dokoupit ilustrovaná vydání Harryho Pottera. Temné hlubiny od Roberta Bryndzy a Calendar Girl 4 mi navazují na předešlé díly, které již vlastním, a Panský dům mě zaujal tématem a obálkou a hlavně mi připomíná Panství Downton. Tak jsem tedy zvědavá...
A poslední fotka je tu jen proto, abych vám ukázala, jakou máme doma vánoční výzdobu. Vidíte ta světýlka, co vedou ze stromečku na lustr? :D
A co jste k Vánocům dostali vy? Pochlubte se...
Domča četbou povinná

Žádné komentáře:

Okomentovat