neděle 31. prosince 2017

Měsíční shrnutí - PROSINEC



Tak co mi přibylo v prosinci do knihovničky? Zjistíte uvnitř článku.







V prosinci mi přibylo do sbírky celkem sedm knih. Z toho jsem si šest koupila a jednu dostala jako recenzní výtisk. 
Moc se tady rozepisovat nebudu, jelikož jsem v předchozím článku rozebírala, co jsem si koupila k Vánocům. Takže před Vánoci jsem si koupila knihu A zrodí se píseň od Samanthy Shannon, jelikož jsem neměla po cestě z Prahy do Brna ve vlaku co číst. A knihu Jízda jsem zase dostala jako recenzní výtisk od nakladatelství Slovart. Potěšilo mě, že kniha je ze světa Doctora Who, jelikož jsem velká fanynka.
Toto je nejspíše můj poslední článek v tomto roku, tak bych vám všem chtěla popřát do nového roku jen to nejlepší, hodně knih a více času na čtení. Až doteď jsem nevěděla, co bude mým novoročním předsevzetím, ale teď už mám jasno. V roce 2018 se pokusím psát recenze včas a nemít velké zpoždění, jako mám teď. Za to se velice omlouvám, pokusím se polepšit. :)
Domča četbou povinná

2 komentáře:

  1. Panský dům jsem nadělila mamce jako velké fanynce Panství Downtonk vánocům, tak doufám, že se bude líbit ;)

    OdpovědětVymazat