středa 14. března 2018

Unboxing (#57, #58)


Tak milánkové, už nějaký ten čas jsem se nedostala k psaní na blog, tak to teď musím napravit. Přináším vám tedy dva unboxingy v jednom. Ptáte se proč? Dobrá otázka. V poslední dvouměsíční smršti přesčasů v práci a intenzivního studia ve volném čase jsem totiž zapomněla, že jsem si krásně nafotila knihu pro unboxing, ale jaksi jsem ho už zapomněla napsat.




Takže tímto to tedy napravuji...
Jen tak mimochodem, tenhle balíček mi přišel už před měsícem...
Tak a první nakouknutí...
Opravdu kompaktní balení... Nakladatelství Lonely Planet vám už jistě napoví, oč se jedná...
Tak a je to průvodce Edinburghem. Tam totiž započne a skoční můj roadtrip ve Skotsku během léta.
Ani netušíte, jak bylo těžké ho sehnat. V českém jazyce jsem žádného průvodce v kamenných prodejnách nesehnala. Tak jsem si musela z internetu objednat anglického.
Tak a teď ten druhý slibovaný balíček. Ten jsem si byla vyzvednout dnes, takže je to velice čerstvé. :D
Opět můj oblíbený zip...
První náhled...
A je to kniha V pasti času, kterou mi jako recenzní výtisk zaslalo nakladatelství Slovart.
Letos bude v kinech uveden film na motivy této knihy z dílny Walta Disneyho. A dneska jsem dokonce zjistila, že jsem už náhodou viděla trailer. Jen jsem tou dobou vůbec netušila, oč se jedná.
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. První kniha mě tolik nezaujala, zato V pasti času ano, chystám se totiž na ni také :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem na to V pasti času zvědavá, co to bude zač... :)

      Vymazat
  2. Krásné kousky, zvlášť v Pasti času, docela mě také láká...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se trošku obávám, aby to nebylo až moc pro děti...

      Vymazat
  3. Tak o Pasti času jsem nevěděla. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat